STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Tutorial: Cari Blog IDThursday 15 December 2011 leave me ♥?


Assalamualaikum... Huhu..
Ari ni aku nak bagitau pasal Blog ID..
Selalunyer kat tutorial selalu kene amek blog ID an..
So, sekarang aku nak tunjukkan blog Id ni yang mane satu la yer...

Kalau nak cari blog Id, korunk bukak Dashboard>>New Post

Pastu korunk tengok dekat link kat atas tu ye..

Dalam kotak tu Blog ID nye.. Tapi tu blog id Nana.
Selain kat New Post, korunk boleyh cari blog id korunk kat tempat laen ..
Semestinyer kat blog la yer, x kan kat luar rumah pulak.. huhu..
Korunk boleh cari kat Element jugak..
Pandai-pandai ler cari yerk..
First time Nana edit blog pown pusing2 0 nak cari bende alah name BLOG ID ni..
Tapi sekarang dah x pyah risau.. hehe.. Alhamdulillah..
So mcam ner?
Okeyh? hehe...0


FUTURE
PAST