STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Tutorial: Letak Music DumperWednesday 7 December 2011 leave me ♥?


Eyyo, ari ni aku nak wat tuto untuk letak Music Dumper at blog tanper image yang kuar MUSIC DUMPER tu..
mule2 aku pown pelik camner nak buat music dumper tu kecik..
pastu aku tanyer member aku, barulah aku tau.. kalau korunk nak tengok, kat blog aku pown ade...

1. Pergi kat Dashboard>>Page Element>>Add Gadget>>HTML Java Script

2. korunk kene amek code lagu ape-ape yang korunk minat tu kat Music Dumper dulu..
dah dapat??

3. then korunk paste la kat mane-mane tempat yang korunk nak letak lagu tu..
cume korunk kene tukar width and height sahaje!!! yang laen tak pyah tukar!

4. And tukar kan kepade ini:
width="190" height="25"

5. okeyh!!! n da siap!!
save la yer..
any problem, bley tanyer kat tagboard okey?

FUTURE
PAST