STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Tutorial: MisterlinkyFriday 16 December 2011 leave me ♥?


Heyyo peeps..
Nana nak wat tuto about Misterlinky
Ape bendenyer Misterlink tu eak?
Hah, kat bawah ni, gambar Misterlinky

Kalau korunk nak wat Misterlinky ni,

1. korunk kene register kat S I N I

2. Then, kuar macam gambar kat bawah ni


3. Pastu korunk isi la ape yang patot yer..

4. Nanti diorang akan antar code Misterlink kat email korunk, so make sure email korunk masih boleh gune keyh.

5. And akan keluar mcam kat bawah ni.

6. Lepas korunk dah letak code yang die da bagi kat email korunk, korunk boleh amek code html bahagian Widget

7. Dah dapat, korunk pergi kat Dashboard>> Design>>Add Gadget>>Html/java script

8. Pastekan code yang die bagi & save.


FUTURE
PAST