STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Penat Tau!!!Saturday 18 February 2012 leave me ♥?

 


Woahhh!!! penatnyer aku minggu ni!
ari khamis lepas, pengawas kena uruskan budak-II kat perhimpunan time Majlis Persaraan Pengetua..
aku kene jage budak kelas 5RE! Duhh! =='
huhuh.. sedihnyer gua rase.. dah la tak dapat nak dudok, budak-II pompuan kelas 5RE tu bukan nak degor kate! tak reti bahase betol. berpuloh-II kali aku cakap, boleh diam tak? pastu die ckap kat member die, senyap la bodoh!
then aku gi blakang, blom sampai seminit, diowang cakap lagi.. 
tchhh! aku taulah yang diowang tu ngate akuwh!
Penat sangaD-II wei! Tuhan je tahu perasaan aku ni.. huh.. 
so kay la, aku ikhlas ler.. lagipun, itukan hari last pengetua ken? mestilah berkorban skewt.. 
ha... lupe aq nak ckap, upahnyer dpat Melo sekotak.. puhehee.. *hadian dri pengetua*
ni lah naseb seorang pengawas, kalau tak kene marah dengan Guru Pengawas, tak kene bashing ngan budak-!! ni, memang tak sah!!! kadang-II aku rase menyesal la plak jadi pengawas ni.. alahaii.. 
tak pe, lagi 1 taon, aku akan dpat jawatan dalam ahli lembaga pengawas! muahahah! *Giler*




FUTURE
PAST