STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Happy Birthday Mak!Saturday 28 January 2012 leave me ♥?


Big Holla evelybody! hari ni i'm happy sangaDD 0
wae wae wae?? 0
Coz, today is my mother's birthday yang ke 40!! uhuuuu..
Selamat Hari Jadi Mak!!! 0
haha. ari ni aku celik mate jer, bende pertame yang aku wat, tgok kelander kat phone.
Sempat gak ari ni aku masak nasi goweng..
jgan tanyer la sedap ke tidak. sebab cume Tuhan dan orang yang makan jer tau..
hahahaks. 0
mak aku cakap die nak gi cowboy ari ni! heh? ape itu cowboy ah? 0
huhuh.. maksudnyer, kite akan gi jalan ke Melaka!!! wuuuyoooh!
aduh.. frust aq tggu papa balik ni.. hahaa.. aku plak yang heppy ari ni.. 0




FUTURE
PAST