STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Finally, babeyh!Monday 6 February 2012 leave me ♥?




Hello!!! Selamat menyambut hari maulidur rasul yerk.. ahahaks..
Tak sabo rasenyer nak tgok ustaz Fakhrul imam muda dtang kat Segamat ni! 
Lalala.. Akhirnyer, dapat jugak aku update blog ni.. semalam aq bukak lappy, xpi x de line arh..
at least, ari ni boleh aq update n wat tutorial skali.. teheeee... 
busy btol la aq skrang ni. kene gi tuisyen, kne focus time kat skola.
kalau kputusan exam aq merosot, nanti name aq akn dikeluarkan dri perfect score skola time reshuffle bulan Mei nanti! Oh ma gawddd!!!
Aku baru nak kecek mummy aq sruh blikan aq camere Canon! 
alooooorh!!!!!!!!!!!! matilah aku!
x per, mak aq pesan, kalau nak berjaye, kene berkorban skewt.. huhuhuhu
ye la tu mak~!



FUTURE
PAST