STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Aku dapat Camera!!!!!!!Tuesday 7 February 2012 leave me ♥?



 Heyya! Selamat Menyambut Thaipusam yerk.. muaaaahhaaa..
Ari ni aku heppy giler-II ! Why Why Why??? First, ari ni aq x pyah pegi tuisyen becose, cikgu tuisyen tu antar msej, kate tuisyen untok ari ni d'batalkan kerane hal-II yang x dapat dielakkan.. *ayat skema*
Second........... arhhhh! aku dapat camera Canon! My sweetboyyyyy! boy kea?
Hasil dripade sesi kecek-mengecek kat mak aku, akhirnyaaaaa~ dapatlah aku camera! ahaks..



kyaaaaaaaaaaa!!! heppy nyer gua rase!!! gua rase gua rase gua rase mcam nak kopak oh! 
hahaha! ayat mangkuk tandas.. bhahah~! btw, mak aq ckap,
Kau klau sampai fail, jgankan camera tu aku amek, ngan nyawe-II ko skali aku tarik.. 
hahaha.. seyesly, my mum memang klako~! lalala~
pastu an, die terdiam, urut kepale~ pening~ pening~
woaaaaaaaaaahhhhhh!!!! mummy thanks lorh!!! sorry ler, sebab terpakse mngeluarkan big money for me~! *sayang mak aku*




FUTURE
PAST