STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Helooo Helooo!Saturday 29 October 2011 leave me ♥?

Sup guys! :inlove: Ni lah newlook for my blog! Simple jer. Dah berpuluh-puluh skin saye cari tok blog ni. akhirnye jumpe jugak yang sesuai! yeayyy! :Ole,ole,ole..:(Hopefully, ramai orang follow blog saye ni. walaupun blog ni tak lah seherbat or se'perfect' blog anda-anda semue.. cehhhh.. ahahaksss! :Smile:(
Tadi baru balek dari sekolah, ade tusyen Math ngan Cikg. NorAida. Cikgu bagi soalan bocorrr! Auccchhh! Ni yang teruje i! :Teruja:( dah la i ni bute Math.. Lolxx.. Curse me! cume ade 9 orang jer
dtang plus cikgu ade 10 orang. cikgu tak benarkan kiteorang bagi tau budak len walaupun bdak-bdak kelas kiteorang, anak murid kelas cikgu jugak! ahaha.. padan mukew kau! :hahaha:(
Tak semue la cikgu gi tau, setakat ape yang ckgu ingat je la. tu pun paper 2. saye tak pernah score lbih dari 15 soalan.. ahaha. Ari2 time pekse lpas mid year exam, math i failed, 36 % jer.. ahaha.. amek kow push ups 50 kali. feveret moments la katekan! huh! sodeh2. :siga:
pe pown, esok pekse Pend. Islam and B. Inggeris! My favourite Englishh! Ok3.. study X3 :Focus:(


Study ler sowang-sowang. Study bukak buku. mate tengok TV. caya tak i?



FUTURE
PAST