STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Happy New Year!!!Saturday 31 December 2011 leave me ♥?




Hey Earthlings!!! 2012 is coming ! Are you readyy!! ???

Hahaha.. Excited terlebih plak aku ni.. sepatutnyer aku kene tdow time skrang.. huhuh..

Lagi tinggal kire-II 2 jam je lagi sebelom MERDEKA! oopsss.. bnyak la ko pnyer merdeka kan..

Tahun 2012 ni aku dah tetapkan azam baru untok diri aku.

Of course yang pertame sekali, aku nak penuhkan solat 5 waktu aku yang selalu aku skip, kadang-kadang sampai tak wat langsong.. *pengakuan berani mati.. :p *

Yang kedue, untuk pelajaran aku. Aku nak buad yang terbaek untok PMR 2012.

Yang ketige, aku akan kurangkan mem'feshbuk' or maybe blogging la.. tapi tak tau berjaye ke tidok.. huhu.

Keempat, aku ... aku dah tak tau nak ckap ape dah.. haha..

Kelime, ermmm.. kalau keempat takde, kelime pon x de jugak la yer.. hahah..

Ok, aku dah tau, yang keempat, aku nak kurangkan loyer burok aku.. or lebihkan.. lalalala~

Apepown, Untuk 2012 yang akan dtang x lame lagi, aku mengharapkan sesuatu yang bermakne akan berlaku kepade hidop korunk semue! hehehe..

Wish me luck keyh? Hehehe.. HAPPY NEW YEAR !

Dah lame aku tak post kat blog. Sibuk skewt ngan blogskins.. Heheh





FUTURE
PAST