STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Giler Giler!Sunday 25 December 2011 leave me ♥?



 Heyyo.. aku ade bende nak cite pasal semalam.. ape jadi semalam eak? haha..
alkisah bermule di KipMart Segamat.. yang baru bukak tu.. huhu.. paham2 je la yer..
mule2 aku masuk kat dlam tu, ade free show terbaek punyer..
ade owang tue ni or pak cik la, adooohh.. hormat sikit hehe.. die ni kat dlam kedai cd.. time tu lak die nak kuar, tapi die langgarnyer pintu kace.. dooommm..
kalau korunk tengok scene tu, nak ketawe pown ade, kesian pown ade.. aku tengok semue orang gelakkan die.. termasuklah aku, tapi pastu aku senyum jer.. haha.. baek an..
kesian la kat pak cik ue.. pastu an, die kuar la cari bini ngan anok die sampai nun ke depan sane.. padahal bini ngan anak die kat blakang tengah tolak trolley.. aku tengok anak ngan bini die pown ktawe jugak.. keke..
tapi naseb baeklah tak pecah kace tu, selame 14 taon aku idop, x pernah skali aku tengok pintu kace tu boleh bergetar macam plastik.. perghhh.. huhu.. peringatan, kalau yang rabun tu, dinasihatkan tolong pkai cermin mate yerk..

Ni lak pasal aku.. FYI, pekerje KipMart bajunyer wane hijau daun, n kebetulan, ari2 lak aku pakai baju t-shirt cheetah same wane ngan baju keje kipmart.. muahaha... mak aku kije kacau aku jer cakap yang AKU ni kije kat kipmart.. lol.. die jugak yang blikan aku baju ue..
ok2, back to the story, aku mak aku n alaaa.. family la kowt.. kiteowang gi kat bhagian tepung2 ue, pastu ade lah mak cik ni ngan family die la kan, nak li tepong.. die tnyer ngan anak die 'mane pekerjenye ni'..
aku da dengor tu, aku teros nak gi kat mak aku pastu mak cik tu cakap, 'dik, kije sini kan? tepung tu mcam ne blalalalal~'
tau x betape bengangnyer aku semalam.. aku dok cakap bukan2.. rasenyer lebih 3 kali kowt..lol..
then, kiteowang jalan2 smpai sowang auntie yang x berape nak auntie sngat ni dok tanye aku mane pasor.. pulak dah... aduh2.. naseb baek lah da tue.. bukan aku yang da tue ea.. haha...
lepastu aku pndang mak aku, aku cakap nak balek.. tch! 
I'M SWEAR AKU TAKKAN PAKAI BAJU ALAII KIPMART TU TIME NAK GI KIPMART!





FUTURE
PAST