STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Woah....Sunday 25 December 2011 leave me ♥?



Erm.. da nak dekat seminggu kowt aku tak on9.. huhu..
gilewr jadinyer.. ni semue di sebabkan rumours psal banjir.. lol..
memanglah ujan je memanjang, kononyer nak banjir, aku siap call member aku nak pindah kat sekolah mane agi.. haha.. last2 x jadi.. hahaha.. padan mukew..
disebabkan 'banjir' yang tak berape nak jadi banjir tu, semue barang kat umah aku bapak aku da naikkan atas pare..
tau tak, yang aku geli hati ni, minggu lepas asyik ujan je, ingtkan nak banjir, so bapak aku pindahkan pasu2 bunge mak aku kat blakang umah.. lepas 2 hari, x ujan pulak.. die ingatkan tak banjir so die pindahkan blik pasu bunge tu kat tmpat asal. ari ni die letak pasu tu balek, esoknyer ujan tak berenti-enti.. hahaha.. abah-abah.. lawok2..
macam2 karenah kat dlam umah ni..
lagi2 mak aku, awal2 lagi die da pack mee sedap 2 bungkus, bekas makanan la, n so on..
n finally, mee tu dah abes dibaham adek aku sndiri.. naseb la kan.. ape pown tak boleh...




FUTURE
PAST