STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


My Loneliness LifeThursday 29 March 2012 leave me ♥?

 
 Heyyo peeps!  how ya doin'?
aku tengah menunggu waktu tuisyen tiba..
esok ade Larian Rentas Desa 5KM!!! OH MYYYY!
sabor je la.. 
huh.. aku ade masalah ngan member-II aku.. aku rase terpinggir ar..
aku tak tau kenape aku boleh rase macam tu, tapi.. ermm..
ye la kan, first skali, dlu mule2 naik form 3, aku duduk ngan Shakila, tapi lepas2 tempat duduk di rombak ikut 'PETA' lol..
so, aku adelah dok ngan sowang minah ni.. Capital H.. senang cite name die Hidayah..  haha
al-kisahnyer pade suatu hari jumaat, aku gi belakang kat tmpt dudok aqilah ngan sheren, lepas2, si Hidayah ni tros bwak beg die gi temapt AIDA..! FYI,sebelom ni diowang 2 ekor ni bergadoh pasal Pertandingan Hoki. 
dari situlah bermula kesah KESUNYIAN aku~ T_T
Yang sekor dok sebok2 cite pasal orang tu kat aku, yang orang tu plak cite psal die kat aku.. 
maseng-II x nak mengaku.. last2 bile da baik, aku dapat blasan mcam ni? 
aku betol2 tak paham! aku rase aku tak de sakitkan aty die.. gado pon tak pernah.. huh..
 right now, i'm stay ALONE, ALONE and ALONE..
Yang pasal member-II aku plak, actually, member TEGAR aku, Aqilah, Sheren, Shakila n Farra..
Well, Aqilah dok ngan Sheren, Shakila plak dok ngan Farra.. diowang boleh la tkar tempat.. 
aku dah tak de kawan da.. dah lame aku tertanya-II, ade tak diowang fikir perasaan aku dok sowang-II?
ade tak diowang kesian kat aku? 
 aku rase mcam aku ni cume PERSINGGAHAN untok diowang, contohnyer, kalau member sbelah tak dtang, baru diowang nk duduk sbelah aku, bile yang sorang ni tak de kawan, baru nk ckap ngan aku, bile da sorang-II baru la nak terhegeh-II nak itulah, ini lah...
bile aku ckap ngan salah seorang dripade diowang, yang lagi sorang ni, cepat-II bwak lari die jauh-II..
aku tau la kan, aku ni bukannye jenis seronok dijadikan kwan, aku kan sombong n so on la..
aku sedar, yes! i'm realized who am i! 
tak pe la.. kalau da ditakdirkan tahun 2012 ni memang aku dok sowang-II, better macam tu lah..
naseb aku kire baiklah la kan, klau aku tak nampak ape yang cikgu tulis kat depan, aku ade cermin mate yang tolong aku and kalau laci meja aku penuh. cheeseee.. Naseb~

 little notes for my dearest friends: aku sayang korang sangadd-II. tapi aku tak tahulah same ade korang pon rase macam tu jugak.. ape pon, aku tetap ade bile korang perlukan aku :)





FUTURE
PAST