STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Finally???Thursday 17 November 2011 leave me ♥?


Ngantoknyeeeer ~
Ari ni, pagi-pagi aku da bangon, kemas rumah..
Pastu member aku datang umah..
Datang-datang jer umah, aku suruh die balut adiah.. keke..


Bapek ngantok giler arh!!!
Ari ni ade wat jamuan
kiteowang makan ayam KFC due ketol, makan kek, tukar-tukar adiah, amek gambo..
Best... '...........................................' (no respond)
Akhirnyer tamat jugak kesah idop aku kat 2 Dedikasi..
Taon depan bermulelah aku jadi pelajar Tingkatan 3 dot..dot..dot..
Masih beloom tau lagi kelas aku untok taon depan..
kalau aku turun kelas, I'm S.W.E.A.R sekali aku turun dari Dedikasi, aku takkan pijak lagi kat kelas ue............


Ari ni aku kene tampor!!!
Sapew lagi yang buat kalau bukan AIDA NGEKNGOK ue.. giler arh..
tak leh wat lawak ngan die arh, macam ade setan endon jer die bawak..
kulit farra sampai terkoyak kene kuku die !
Aku lak, berlebam kat tangan ni.. kalau slow x per arh..
Tu arh, sukew sngat sakat owang ni.. kan da kene.. tapi die paling berie tau ark, sukew2 mak die jer panggil aku keling, padhal aku 1000 kali putih dari die.. haha !(P/s:bukan nak berlagak)
esok aku post gambo cute die.. hahaha ~! :2:


FUTURE
PAST