STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Beautiful life...Wednesday 23 November 2011 leave me ♥?


Dah lame aku tak update blog ni!!! huhuhu.. ari2 aku bukak blog ni, pastu aku tutup balek.. tak tau nak wat aper la..

Ari ni, pukol 8 aku da bangon, kemas tilam, basuh baju pastu sidai, kemas rumah, tolong mak aku masak n mandi.. and...makan! hehe!

sekarang ni aku kene ikowt peraturan! yess, anda tidak salah dengor.. my mummy cume benrkan aku pegang komputer lepas buat kije umah.. pastu pkol 10 malam mesti kene ttup komputer and.....dussshhh!...tidow la!

Naseb-naseb... FYI, I'm on diet.. Masuk ari ni da 4 hari aku tak mkan nasi.. keke.. lawok an.. tak makan nasi, tapi bende laen aku men bedal jer.. kesah ape aku kan? janji tak kebukok sudah ler.. ari ni mak aku masak daging rendang.. baki daging hari raye aji ari tu.. oooppsss.. kantoi.. ahaha.. kuage aku ni tak sukew mkan daging sngat.. sebab tu la, lepas sebulan, due bulan baru msak daging tu... pelik an an an!


FUTURE
PAST