STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Bengang giler!!!Tuesday 29 November 2011 leave me ♥?


Ape kene ngan aku ni?
Tetibe plak bengang ni..
Jiran sebelah rumah aku tu betol2 wat aku menyirap ngan die..
Sebab ape?
Tadi die dok panggil mak aku, konon nak tayang kete Peugeot yang anak die bwak balik..
Ntah mane die dapat, konon nak menunjok..
Pikir bagos agaknyer..

Time susah, ari2 datang umah aku dok citer pasal laki die kat mak aku.
Kate laki die kedekot la, ape la...
Sampai muak aku tengok mukew die tu..
Time senang, nak menyombong pulak..
Die pikir mak bapak aku heran agaknyer..

Ni bukan nak jeles ker whateverr, cume meluat sangat..
Seolah-olah, kuage die jer yang kayer kat dunie ni..
Psssshh.. Kaye? Kalau kayer tak kan asyik mengadu susah jer kat mak aku kan?

Manusie...
Makin tue nak mati, makin buat perangai lak die pulak kan?
Duhhh...
p/s: tch.. Tak dapat dikawal.. Huh.. darah tinggi ni! Haha


FUTURE
PAST