STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Good !!!Saturday 26 November 2011 leave me ♥?


Helloooo!!!
Da lame aku tak post ape-ape kat blog ni..
Sekarang tengah hujan.. huhu.. sejuk...
Bapak aku plak tengah kemas-kemas, wat pare..
Biaselah.. persiapan untok banjir.. hehehe..


Aku da tukar skin blog aku ni..
amek kat blogskin.. hehe..
dapat jugak yang memikat aty..
aku pown ade wat skin kat blogskin tu..
sebab tu lah asyik miss jer nak update post..
kalau nak tgok, tekan jer kat bwah ni..

- Thinking Of You

- Please Be My Baby

- You're The Best


FUTURE
PAST