STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Aim High!Thursday 31 May 2012 leave me ♥?

 
cantiknye butt die kan? cute la.. hoho :P

Hello!!! Hahaha..
sukewnyer aku ari ni.. borinknye duduk umah tak buat ape-ape kan?
aku nak pergi sekolah lah! (cehh! rajin la sangat)
aku tengah gerun + gemuruh sekali. ye la kan.
aku baru dapat tahu results Mathematic!
Alhamdulillah, at least aku pass lo! 
haha. ingat tak post aku yang lepas, 
aku harap cikgu aku bagi at least 40%, tapi aku dapat 41%
wohooo! itu pun nak bangge kan?
alahai. hati aku tengah kembang kempis kembang kempis jer ni.
aku takowt la!! aku harap dapatlah A untuk BM, BI, SN, Pend. Islam, lagi ape ek?
ape-ape je la.. haha.
Macam ayat kat dalam paper BI :  Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars.
tapi yang aku paling sure TAK DAPAT A, Geo and Sejarah.
Korang tahu je la kan. aku ni kan bute sejarah. tarikh lahir aku, aku ingatlah. HAHA
Well, tak pe. aku tahu, bukan aku je yang bute sejarah. haha. maybe boleh dpat B, ataupun C.
Kalau D, no comment. HAHA.
aku rase aku da membuat keputusan yang tepat dengan memecahkan telor tembelang aku sendiri.
haha. aku da bagi tahu mak aku pasal results Math. 
mak aku buat muke tau tak! ahah.
jahat je aku kan?
btw, malas la nak cakap pasal exam ni.
aku nak cite pasal crush aku. Aku rindu kat die la mak!!!
dah nak masuk seminggu aku tak jumpe die.
sihat ke dia? dia rindu kat aku tak? :P
rase mcam nak muntah.
you tak jelly ke i ade hubby seiras Seungri aka Victory BigBang?
hah? caye tak. kalau korang tgok mv lollipop BB ngan 2NE1, 
tgok seungri time die nyanyi part die tu, sejibik mak!
aku rindu kat BFF aku! Lyla Asahari !

FUTURE
PAST