STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Heart Sick :(Friday 15 June 2012 leave me ♥?

 
 Woah, tittle tu memang pathetic seyh.. huhuh
aku tengah sedih ni. pasal results aku. ta begitu memuaskan la.
salah aku jugak, tak nak study. hahaha. tapi aku tetap happy jugak.
sebabnyer, aku dapat iPad 3! hohoh. 
gembirenye bagai di syurga. LOL
naseb baek bapak aku belikan iPad sebelum kuar results
kalau da kuar results, jawabnyer sampai aku tue la tak dapat merase pegang iPad.
hihihi. aku malas la nak upload gambar iPad tu, so maybe korang cakap aku
cume buat cite jer kan.. ahaha. btw, ni keputusan aku.

Smart la tu kan?


banyak C la!!!

Ishh, ishh, ishh.. cubelah tengok results aku tu.
banyak perbezaannye dari PK1. aduhai.. 
yang paling aku panas sekrang, markah Science la. Aku dapat 78%
waktu Mid year exam tu. tapi kuar kputusan dapat 70% jer.
siap la cikgu ari Isnin ni. Haha. 
by the way, bestie baek aku Lyla Asahari dapat no. 4, aku no 3.
turun carta Hati seyh.. haha, PK1 aku dpat no. 2, ingatkan boleh 
jadi forever #2. nampaknye title tu sudah hancus. LOL
Ape pun, aku still bersyukur, at least aku ade improved dalam exam aku.
terutamanya, markah ENGLISH! haha
aku dapat A siot. 82%. tengoklah atas kalau tak caye. huhu.
tapi seriously, aku bengang gile waktu cikgu Priya bace markah aku, 
pastu die suruh satu kelas tepuk tangan untuk aku. haha.

alamak!! aku lupew SECRET GARDEN ari ni episod last!!!

FUTURE
PAST