STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Aku Malu Kawan :PSunday 24 June 2012 leave me ♥?

 
Memey ar!

Oit Oit!!! Apo khabor warge bumi sekalian? hahaha. aku gile? yess, aku gile.
kenape la dengan aku ni kan? aku tengah demam lagu SAKURA ni. best sioott!!!
sedih jugak, mcam perasaan aku sekarang ni.. aku sedang bergaduh dengan 'kawan baik' aku.
Al-kisah bermula pada hari Khamis 21/6/2012 tepat jam 'aku pon tak ingat'.
aku tak sangke minah tu boleh kantoikan aku depan MAMAT POYO tu?
erkkk?? aku sukew die? biarlah betol skewt otak kau kak. 
dah la kau ckap kat orang tu aku sukew kat die.
pastu boleh plak kau selitkan soalan cepuput kau tu?
'Awak suke Ain?'

aisehhhh.. langsiiiiiiiiiii punyer cicak!!!
aku tak suruh kau aturkan jodoh aku la keding!
dah kau tau jawapannyer memang 'TAK' yang kau cube nak malukan aku tu apehal?
dendam sangat dengan aku ke mak cik? ohhh pleasee.
hari ni terus terang aku admit yang kau memang tak bermakna bagi aku.
aku menyesal buat baik dengan kau.
KAU JANGAN CAKAP DENGAN AKU LAGI LANGSUIR!
berpeluh-peluh aku taip. HAHAH.
nak luahkan perasaan mesti kene ade drama jugak kan?
sedih wei, sedih! aku tak kesah kalau si cicak tokek tu kantoikan aku ke, malukan aku ke, ape-ape ke, lantak die la nak jadi ape. 
tapi yang aku kesal sangat, kawan baik aku, pon berkomplot nak sabotaj aku.
ok fine, aku memang tak sehebat orang laen, tapi aku ade perasaan la wei.
kenape kau malukan aku? aku kecewa dengan kau, jujur aku kate..
aku tak mungkin putuskan persahabatan kita, walaupun kau bunuh aku sekalipun.
aku sanggup buat ape sahaje demi kau.
tapi kenape sampai macam ni ha? ape salah aku kat kau?
sudah lah.. banjir rumah aku kang..

24/6/2012- Secara Rasminya Aku Putus Dengan Kau MR. LOW budget. hehe. 
walaupun kita tak pernah terikat, tibe-tibe nak putus. HAHAH


FUTURE
PAST