STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Holiidayyyy !Saturday 30 June 2012 leave me ♥?

 

Hey hey worldwide.. Sihat tak?
huhuhu. macam mane dengan my blog's new look? okey tak?
sebenarnye aku ni cepat bosan dengan skins yang aku gune. 
nak tempah kat orang suruh buatkan skin, tak de sape yang nak. 
last-last aku jumpa skin ni kat BS, so aku pun edit la ikut cita rase aku. 
and, tadaaa. ini lah hasilnya. 
walaupun tak de header, kira halal la kan. at least ade pic hubby aku, BAEKHYUN.
hehehe. aku tak de hak nak claim dia sebagai hubby aku.
ape pun, I LOVE BACON SHOO MUCH ;)
aku ni memang banyak drama kan? hakhak..
selame 2 hari aku di rumah dari hari Jumaat plus ari ni, seperti biase
bangun kol 8 pagi, kemas rumah, mandi, makan, tengok tv, maen komputer, dengar mp3
and bla bla bla. orang len belom cuti ari Jumaat tu, aku ngan Aqilah
da amek MC dulu. hahah. alasan aku pening kepale sebab ari khamis tu
kat sekolah ade hari sukan. tau2 je la kan, aku ni atlet sekolah no. 1.
penatnye bukan main lagi. hehe. Pssshhh.. aku bohong jer.
atlet la sangat kan. dalam banyak-banyak game, aku cuma lepas lontar peluru je.
tu pun tak dapat bertanding. hahaha. aku datang sekolah dengan pakai baju kurung wane merah.
biase la, aku ni kan pengiring VIP. pegang bunge pahar.
sekurang-kurangnya, tak payahlah aku hitamkan kulit aku dengan berkawad tengah padang tu kan.
aku rase aku dah buat keputusan yang bijak. mule-mule ade mamat st. john ni (tak hensem pon)
datang kelas aku nak jumpa ahli st. john (aku lah tu). pastu dia suruh 4 orang pakai baju sukan, pegang
bendera waktu hari sukan tu. so aku ngan sheren pun setuju la kan. konon lah nak tayang muke. hoho
lepas tu cikgu Ain suruh kiteorang tolong cikgu, pegang bunge manggar pulak. tapi kene iring VIP tu and pastu boleh buat hal sendiri. pakai baju kurung. Kwaqqq! lagi best.
last2 kiteorang menerima pelawaan cikgu Ain plak. pastu maseng2 dah gaban takut terserempak si mamat st. john tu. macam tulah kalau orang da bersalah kan. haha. ape pon,  
mase depan aku masih cerah lagi. 
die tak bunuh kiteowang pon. kekeke
Habis citew da.. huhuh..

FUTURE
PAST