STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Aarrrghhhhhhhh!!!Tuesday 15 November 2011 leave me ♥?


Hari yang sangat menyakitkan!!!

Tau ark?
Tau tak? Tau ke tak?

Aku dapat no 13 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aku tak cayer aku leyh dpat no 13 untok FINAL EXAM 2011 !!!
Macam ner budak yang tak de A leyh dapat no 3, sedangkan aku, dapat 3A-BM, BI, PI
leyh dapat no 13?
Aku tak puas aty tol la!!! Tak kan la sebab aku tak lulus Math, aku ley TAK LULUS!

BENCI !
BENCI
BENCI !!!!!!

Aku terpakse ngadap mak bapak aku ari ni! Well, memang slah aku x blajo rjen2, tapi tak kan lah aku leyh tak lulus pulak?
Tak adil tau ark!
Mcam setan arh format tahun ni...
Budak cine coconut tu lagi dpat 2A jer.. perghhhh...
memang memang memang la!!!

Aku rase mcam nak bunoh diri jer lepas kne sumbat ngan BOM MERIAM !


FUTURE
PAST