STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Gotcha!!!Monday 14 November 2011 leave me ♥?


Eyyoo!! ape kejadah ngan aku ari ni yer? orang gi sekolah aku dok umah ngadap buku pulak.. pssshh.. just kidding okaay! i'm not the type so-good-to-study.. eheks.. mestilah hobi yang satu ni, menghadap komputer , bukak blog then mencarut.. hehe.. tak salah an? yang bayor elektrik + line internet bulan2 pown aku.. ecehhh.. aku mane ader duet.. ahaha.. what so ever la!
ari ni aku cuti, bukan ponteng ea, i'm S.W.E.A.R.. kali ni bkan ponteng, minggu lepas yer.. ehehe.. kat skolah aku tgah gilir2 cuti ngan bdak2 tingkatan 1.. lagi 4 hari jer nak MERDEKA!!! tapi kesian kat abang2 plus kakak2 yang tgah amek spm.. kesian3.. Lolxx.. taon depan giliran aku pulak.. kesian3 kat aku ni.. naseb kau ler.. aku rindu time kat pra sekolah dulu.. terase nak blik jd budak2 kecik.. ehehe.. kan aku da cakap, memang kije aku mencarut jer.. ahaha.. tunggu la satu due hari lagi.. ahaha.. ape ntah yang aku taip ni.. da arh.. jadi giler aku ngan bende ni.. kang x pasal2 jadi antu ju-on lak.. eh, ape plak kene mngene ngan antu ju-on lak ni?? isssshhh..



FUTURE
PAST