STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Eheheh!Monday 14 November 2011 leave me ♥?

Aku nak post satu gambor yang aku jumpe kat WE<3 IT..



Sweet an an an? aku minat giler ngan budak lelaki yang kat atas ni! tapi pompuan yang ciom die tu agak seiras ngan Selena Gomez.. pelandok 2 serupe, maybe? atau memang die? ahaha..

BTW, budak laki tu macam Greyson Chance!!! ahahahah!!!! aku rase nak pengsan time tengok die kat AIM ari tu!!! I'M FALL IN LOVE WITH HIM ON THE FIRST SIGHT!!! Muahahaha!!! can u believe this!!!! (okey, GC dah masok)


ade kat FB tadi an, aku ter tengok (ter ajer) satu gambo budak pompuan yang same baye ngan aku, name die Qistina Enara. (p/s: aku bukan nak ngate, cume share about her only :D )
Ramai orang dok ngutok die sebab dapat peluk ngan Greyson Chance.. Tibe2 lak nak cakap yang bukan-bukan, apehal la kau!! da jeles, cakap je la jeles. Ok, I admit, I'm jealous! well, she's so lucky and i'm happy for her. bukan senang nak dpat peluk + pegang tangan + cakap face to face dengan GREYSON CHANCE! ehehe!! BTW again, congrates to her! pesanan kepada Qistina Enara, itupown klau die bace : Jangan layan ape yang orang laen cakap!!! U're owesome!!! such a lucky girl!!!

woah.. kan best ade BF macam Greyson Chance.. Ahaha!! berangan jer! Tapi tak salah kan?


FUTURE
PAST