STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


-Sigh-Monday 14 November 2011 leave me ♥?


Hey!! Posting lagi... keke~ masuk ari ni dah due ari rumah aku senyap sunyi macam tak berpenghuni.. ni sebab adek aku yang aku pling 'sayang' i guess... telah demam.. ape aku rase? sedih? not in my dictionary okay! tapi to be honest, yes! yes!!! aku menderite tau tak?! dari smalam mak aku tak msak sbab jage die n ari ni plak die msak sayor kobis yang ade kuah tu + ikan rebus goreng ngan sambal belacan!!! gagaga! naseb la kan.. mak aku cakap,
"kite sedap2 makan yang die terbaring mcam gitu.. ko tak kesian ke?"
ye la, mama.. pfft... naseb baek die da okay ari ni.. aku pulak yang mcam nak kne demam.. perghh.. virus!
esok lak nak kene ngadap results exam.. hope2 english aku dpat A.. ehehe.. ari2 si Aida kwan aku cakap paper 1 BI, aku yang pling tinggi.. x tau arh.. nak happy pown x boley.. hopefully dapat ler.. amin~!


FUTURE
PAST