STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Love Love LoveSaturday 12 November 2011 leave me ♥?

Okeyh... ape yang terjadi ari ni memang wat kan aku piss off.. why? urgghhhhh...

Tadi aku da siap2 nak post ape yang aq taip psal k-pop.. last2 Quote ni lak wat masalah.. hurhhh.. benci seh.. marah giler aku taip gaban nieh!!! Dah arh.. fobia lak aku post banyak-banyak update ni.. hehe.. aku da okey.. keke~ okeyh, aku nak post gmbor Infinite...






Sejuk aty ni rasenyer bile tgok gambo suami-suami aku.. wah giler ar.. banyak betol laki kau.. ahaha.. tak salah berangan kan? ko ade?:Opps:(


FUTURE
PAST