STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Sayang Awak!Friday 20 July 2012 leave me ♥?

Amboi ai. muka macam nak makan orang.

Hello hello!!! ape khabar semua? huhu. ecok da puace la.
tite kene uat bayek ecok tau. ntah pape lah yang aku merapu ni kan.
aku tak prepare ape-ape pun untuk puasa. tak pe la kan, prepare perut sudah.
awal-awal lagi aku da order kat mak aku suruh dia belikan aku air jagung + air tembikai susu.
teliur mak eh.. tinggalkan puasa, ari ni aku, Aqilah ngan dua orang budak cina kelas 3Dedikasi, 
Yee Chin Yuan and Seng Siu Ling kene panggil dengan cikgu English kiteorang, 
Ms Priya. Eh! scratch that, Puan Priya baru betol. 
Ada pemantau dari sekolah manepunakutaktau buat oral, 
so setiap kelas ada 4 wakil untuk ber'speaking' di hadapan pemantau tersebut. 
Name pertame yang kene panggil from kelas 3 Ded ialah aku.
perghhh ai, rase macam nak kuar tanduk ea. haha. takut tu memang la takut. Sampai je
aku kat sebelah puan itu, dia pun cakap ngan aku 'Please introduce yoursleves.'
aku pun ape lagi, beria-ria la bercerite kan. pasal hobi la, cita-cita la. Hah, pasal
cita-cita ni, asalnya cita-cita aku memang nak jadi Scientist kunun-kununyerlah. 
tapi tadi aku beritau puan tu aku nak jadi doktor. eh, sejak bile aku tukar ambition ni?
LOL. Saye bukan amnesia or alzheimer. Tapi saye ialah twister
faham tak ape yang cuba saya sampaikan? hahaha. aku ni cakap memanglah macam keling.
tapi seriously, aku nak jadi doktor je la. //macamgood2jer
sebenarnye terdetik kat ati ni nak jadi doktor sebab aku ade terbace
satu iklan kat surat khabar pasal Taylor's University.
Ape kejadahnyer aku ni kan. Aku tengok mcam syokk jer belajar kat sane
amek course Pharmacy. dapat sambung belajar kat St. George, London plak tu. 
tempat ape St. George tu ek? gi tengok Google Maps sane. aku pun tak tau kat mane
tempat tu. maen berangan jer. hohoh.
Baru-baru ni aku jatuh cinta kali kedua pade forever my crush. Yang pasti bukan cinte kapir.

FUTURE
PAST