STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Everything happens For A Reason !Wednesday 16 November 2011 leave me ♥?


Hey hey hey !!!

Kejadian semalam amat menakutkan !
Huh.. Freaking me bad !!!
Aku ni sebenarnye suke simpan perasaan, rahsie n so-on..
Tapi, macam mane aku boleh ade courage untok cakap depan-depan kat mak aku yang aku dapat result terok..
Padahal aku boleyh bagitau mak aku personally (correction, time lpas aku blik skolah, Sheren ade dalam kete, so x dikire personal la) more kepade 'BACK-UP' keke..
Ye la, Sheren pown 'satu kapal' ngan aku.. die dapat 3A tp die kelas 2 Budi..
Tp disebabkan die x lulos Math (same mcam aku) boleh mencacatkan result die! Tapi die leyh dpat NO. 6! Tsk.. Tak aci an? Walaupown aku tak yang ACI tu dok kat INDIA, tapi aku tetap rase itu satu perkare yang tidak aci !!!


Cubelah korunk rase dilema yang aku alami lepas balek sekolah..
Aku ngan Farra sebenarnye da sepakat x nak bagitau mak masing2 psal result
tapi aku pikir-pikir, sampai bile lah aku nak rahsiekan daripade diowang..
lambat laun diowang tau gak.. hurrmmm..
Bagi korunk maybe ade yang cakap aku ni melebih-lebih just sebab dpat no 13..
Bagi aku, masuk part idop mcam aku ni, mak bapak aku depend kat aku..

Tau ark, semalam.. hahaha~
Lepas kene ceramah (tak la membingitkan)
Aku amek pinggan, cedok nasi, makan !!!
Dalam aty aku, baek aku kenyangkan perot aku dulu sebelom kne baling ngan bom atom lagi..
Tau tak, aku makan macam hari tu merupekan ari last aku dapat makan nasi..
Ehehe.. Tak per arh.. Kenyang perot aku kne sumbat ngan ikan bawal masak merah.. umphhh!
Rezeki aku lah kan...
Ape pown, lepas ape yang terjadi, aku dah sedar, aku kene buat yang terbaik.. Gagal sekali bukan bermakne gagal selame-lamenyer kan??
(bukan gagal sekali, dah banyak kali) :)


FUTURE
PAST