STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Aku Okey Jer :PSaturday 4 August 2012 leave me ♥?

 
Aku nak yang kat atas ni. Tapi bukan pompuannye. LOL

Dah lama aku tak post kat blog ni. Hey-II. pejam celik, pejam celik dah 15 hari kite
puasa. tapi aku baru puase 14 1/2 hari jer. sebab ape? 
ari tu, aku balik dari sekolah
tengok mak aku kat dapur tengah buat kuih apam. tapi apamnye tak naik-II
semue jadi pelik. macam mane apam ni boleh tak nak naik. 
aku pun ape lagi, cuba la nak
buat siasatan ke atas apam itu.  Sedang aku membelek-II apam itu, kejadian yang 
tidak disengajakan telah berlaku di mana apam itu 'termasuk' ke dalam mulut aku.
aku pun ape lagi, ngap je la. ape aku kesah kan? HAHAH
aku siap suruh bapak aku parutkan kelapa lagi.. Heheh.
Ni lagi satu hal. Next week dah start Trial PMR. cikgu kata, misal kata
waktu PMR sebenar nanti ada aral yang melintang (ceehceh) 
contohnye, tangan putus ke, masuk penjara ke, bencane alam ke, dan ke ke ke yang lain. 
bhahaha. keputusan PMR
akan diambil dari results TRIAL! Walawei!!!
mati lah aku!!! dah la satu ape pun tak masuk. bohong jer. 
hehe. ape pun, aku rasa aku dah bersedia nak menghadapi PMR. 0,0
sebab ape? Sebab ada udang disebalik batu la!! hahah.
aku tau aku gila. LOL. actually i'm falling in love with MR. S
Sa Sa Sa Samsung Galaxy Note! Walao!! aku nak gile phone tu
sejak aku tengok cerita korea BIG. Suzy pakai Galaxy Note wane pinkkk!!
oh mak aku! ari tu aku cite kat mak aku pasal cikgu BM, puan Chan.
time kiteorang baca karangan pasal pelancongan di 'Rantau Abang @ Terengganu
tetibe jer Cikgu Chan cakap 
'kalau satu kelas 3 Dedikasi dapat 8A, cikgu support pergi Rantau Abang!'
semue pon excited la. Tapi adelah jugak sekor due ekor kutu yang kate:
'IMPOSSIBLE'. 
tapi cikgu kate, 
'Cukuplah semua pelajar kelas ni dapat A untuk BM. Kite pergi Rantau Abang.'
Wahhhh! cikgu, you're the best la!
pastu si Aida pulak tunjuk Tan Kok Chan, hero Pengorek Hidung yang paling hencem! 
hak tuih!!! hahah. pastu cikgu cakap:
'awak kenelah bantu pakwe awak tu' 
HAHAH.
nikmat hidup kau, AIDA! Lawak betul. 
okey, pastu aku balik sekolah la. aku cite kat mak aku pasal tu. Pastu mak aku suruh
belajar la betul-II. huhu. pastu aku cucuk mak aku skewt. aku kate:
'kalau orang dapat 5A mak belikan orang Galaxy Note boleh?'
'kenape pulak 5A. sekurang-kurangnye 7A 1B.'
haha. lawak, lawak. memang lawak gile.
 7A 1B? aku 4A pun tak lepas lagi tau! Math pun aku tak lulus. abes la aku. 
ayam panggang, ayam panggang. Ayam golek pun OK.
Tunggulah rombongan meminang aku datang tahun depan yer, Mr. Samsung Galaxy Note!



FUTURE
PAST