STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Akhirnya Aku Kembali!Friday 23 November 2012 leave me ♥?

 

Dah lame aku tak update semenjak nak PMR. Hehehe. Sebenarnye aku 
dah on9 tapi malas la pulak nak tengok blog ni.. huaaaarhh.
huh, sekarang ni aku tengah sakit. sedih tau..
demam campak. bukan lambung, campak jer. haha
campak tu same ke dengan chickenpox?
mak aku kate campak dengan chickenpox tu lain.
ape yang laen? ouh, chicken tu kan ayam.
aku paham, aku paham.
ahahaha. dalam pade aku menaip status blog ni, hingus pun meleleh
dengar lagu Teman Pengganti.. aku selesema jer. 
jiwang sangat nak nangis time-time ni.. huhu.
tak tau nak taip ape lagi. nak tidur arh.. 
tangan aku menggerutu merah-merah.
Sedih mengenangkan bagaimanakah result PMR aku yang keluar bulan depan. Doakan aku dapat 8A yer. Amin! :D

FUTURE
PAST