STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Cerita lapuk je wei. Saturday 2 February 2013 leave me ♥?


Hello hello fellas! How are you ?..
 Lame jugak aku tak update post kat blog aku ni. Lagi pun blog aku ni masih dalam mood lame. Hahaha. 
Ini semue gare-gare mak aku yang telah memotong line broadband atau dengan kata lain malas, ehh.. Maafkan saye, maksudnye tidak mahu membayar bil.. 
Ape pun tak boleh. Terpakselah aku on9 gune iPad ni hah.
 Itupun kalau mak aku nak belikan top up. 
Sedih, sedih.. Hah! As y'all know, aku merupakan PMR candidate tahun lepas kan? 
nak tau tak result aku macam mane? 
Tapi kenape mesti aku bagitau sekarang? 
Suka hati wa la kan. Blog wa, bukan blog lu.. hahaha
ok lah.. Aku dapat 5A 3B sahaja je.. 
Alhamdulillah, walaupun tak menepati target 🎯 sebenar. Subjek yang aku dapat A, B.Melayu, B.Inggeris, Science, Geografi and Ekonomi Rumah Tangga. 
Hah, bab-bab rumah tangge ni memang aku terer.. Hahahahah. Gatal seh. 
Subjek yang aku dapat B pulak, biaselah kalau tak Math, Sejarah dengan ......Pendidikan Islam. 
Agak malu jugak untuk aku nak cite psal P.Islam ni. Ye la, selame ni, aku tak pernah pun dapt B dalam Pendidikan Islam. Paling rendah pun 80%. sampai abah aku cakap, 
"itulah kau. Orang tengok Al-Kulliyah, kau sebok dengan al-korea kau tu."
Eleh, tak heran pon.. Sebab tengok citer korea 🇰🇷 la  aku dpat A dalam Science. Dapat masuk kelas Pure Science lagi. Yeahhhhh.. tapi memang x de kene mengenalah Korea dengan Science. Lol! Eeerr.. 
Chemistry, seriously susah gile!

FUTURE
PAST