STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Dia Kembali.Saturday 2 February 2013 leave me ♥?

 

Yo! Cuba tengok title post kat atas ni. 'DIA KEMBALI'. 
Ada rase seram tak? Lol.
 Actually aku bukannya nak story fasal hantu or whatever yang menyeramkan.
Ini cerita pasal aku and my long-time-no-see crush. Hahaha.
Suka-suka je aku ubah ayat tu kan. Erm dulu,
aku selalu spent time kat rumah cousin aku.
dah lame dah, maybe waktu tu aku 8 atau 9 tahun. Waktu tu, cousin aku dah bercouple
ngan seorang budak lelaki (eceh ayat) yang sebaya dengan dia. 
Tapi tak boleh la nak bagitau siape nama dia.
 Hahah. kantoi la aku macam ni. LOL
OK, sambung cerite, aku pun tersangkut kat adik bf cousin aku tu.
hah.. nak jadi cerita, memang tak jadi cerita ape-ape pun. Satu hari, disebabkan perangai 
dia yang suka mengutuk aku. sebab dia tau yang aku suka dia,
aku pun terus ignore dia or lebih tepat lagi LUPAKAN dia.
then, lepas aku dapat result UPSR yang tak berapa nak membanggakan sangat
kiteorang terus tak berjumpa, and aku pun tak pernah terfikir pun fasal dia.
yang aku tau, dia sekolah kat SMKA.
sampai lah tahun lepas, aku tak taulah kenapa,
dengan rela hati aku cerita fasal crush aku kat member dari sekolah rendah aku, Sheren.
Mungkin takdir Tuhan nak menguji aku, first day persekolahan
budak-budak ni bagitau kat aku yang Si 'H' pindah masuk SMKPT.
OK, ini bukan drama. tapi dalam hati aku tertanya-tanya, kenapa mesti
dia masuk sekolah ni? kenapa tak masuk sekolah lain je? urghhh!
Tapi dia masuk kelas lain, aku kelas Science. 
waktu kelas PI kelas kiteorang bergabung, so, aku curi-curi la tengok dia.
muka dia rentung siket. aku tak tau la kenapa. maybe main bola sepak tengah2hari bute kot.
hehehe. erm, tapi aku perhatikan dia macam mengelak je daripada aku.

 So, aku ambil keputusan nak lupakan dia forever. 
aku pernah cakap kat Sheren, kalau tak dapat nak tengok muka dia dekat-dekat pun, tahu pasal dia dari jauh pun, dah ok. so, yang jd spy aku, ialah sheren. ye lah, sebab dia satu kelas dengan budak tu. HAHA.

 
Ya Allah, jika betul dia bukan untukku, lenyapkanlah cerita tentangnya dari hidupku.

FUTURE
PAST