STORY ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁ +follow
disclaimer

I do my thing and you do yours. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful. If not, it can't be helped.


Instagram


Tagboard

History

Friends

Lyla Ieqa Ariey Ika


Cuti.Yeah.Cuti.Thursday 23 May 2013 leave me ♥?

 

Kalaulah blog ni umpama bilik, aku rase blog ni bukan dah bersarang je, agaknya dah berhantu kot.
haha. well, kebelakangan ni aku agak busy, konon-kononnye artis la kan.
akhirnya dapat jugak aku relaks, fangirl-ing. ok. 
EXO nak comeback.  
aku baru je abis exam. sebulan kot.
Aihhh. Memang cuak jugaklah kene hadap kertas 1 la, kertas 2 la. ada kertas 3 pulak tu.
hampeh betul. itulah, orang masuk kelas Science, kau pun nak kan.
Hah, tu makan dia. lol. ape nak buat. Biar bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian.
 Eceh, tak sangka aku guna peribahase update blog. well, i dah advance sikit. huhu.
Cuti 2 minggu ni, dah start la part time job aku. 
bangun sebelum pukul 9 pagi, kemas rumah, sidai baju, tidur, makan, tidur, makan, tidur lagi, tidur lagi.....
dah la nak kene siapkan folio psk. dapat tajuk THAIPUSAM.
tanye cikgu, thaipusam tu yang diorang cucuk-cucuk tu ea?
hahaha. cuti ni aku nak suruh mak aku bawak pergi Batu Caves ni.
hehehe. lawak sangat.
Aku ade cerite yang agak sedih + gembira la.
okay. shakila dah dapat SAMSUNG GALAXY NOTE II
And you know what? I'm totally freaking jealous.
Siape yang tak jealous, hp gedabak cam tu. idaman tu.
kata SHINee, Dream Phone. lol. 
Tahun lepas dia cakap ayah dia nak belikan hp tu kalau dia dapat 5A.
Mak aku pulak cakap dia tak mintak banyak, 7A 1B pun dah cukup. :P
last-last, Aku dpat 5A 3B jerk. masuk SBP pun tak layak kau. haha
tapi shakila dapat 3A jer pun dapat hp.
nilah sikap manusiakan, tak senang tengok kebahagiaan orang lain.
ye, i mengaku. tapi siapa yang tak jealous.
aku gune hp champ duos yang dah tak tau uzurnya tahap mana. *typo je
sekali dia cakap ngan aku bapak dia belikan SAMSUNG GELEK-GELEK tu, punah harapan
ntah berapa abad lagi aku kene tunggu. 
aku kate, eleh, baru dua gelek, kita nak beli yang ade empat gelek punya. 
GALAXY NOTE IV. 
amek kau, besar tapak kaki gajah telepon tu. hehehe
Cuti sekolah ni aku nak kene persiapkan diri dari segi mental ngan fizikal. Dah lepas hadap exam, nak kene hadap results pulak. Sabor je la.



 
 

FUTURE
PAST